top of page

Ontdek wie Hanaé is

FAQ

Vaak gestelde vragen.

Zie huisregels voor alle informatie.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u online op de webshop, telefonisch of via mail een bestelling plaatst, gelieve alle gegevens correct in te vullen. Zodra u uw bestelling bevestigd en Hanaé uw betaling goed ontvangen wordt uw bestelling klaargemaakt en ingepakt. Hou rekening met 1 dag om uw bestelling te verwerken.

- Verzendingskosten binnen België bedragen 6 euro. Deze zullen zichtbaar worden bij het afreken van uw winkelmandje op de webshop.

- Verzendingskosten naar Nederland bedragen 8,70 euro. Deze zullen zichtbaar worden bij het afreken van uw winkelmandje op de webshop.

Mijn bestelling is niet correct, wat moet ik doen?

Indien uw aankoop/bestelling niet correct is gelieve dit zo snel mogelijk te melden (binnen de 7 dagen na uw aankoop). Het product kan u enkel binnen de 7 dagen na aankoop omruilen voor het correcte product indien het product ongeopend/ongebruikt is met het betaalbewijs.

Make-up producten kunnen helaas niet geretourneerd of geruild worden vanwege hygiënische redenen.

U kan telefonisch (0498 14 63 29) of per mail (info@hanae.be) contact opnemen met Hanaé schoonheidsinstituut.

Hoelang moet ik wachten op mijn bestelling?

- Indien u op verzenden heeft gedrukt geniet u van een gratis aan huis levering vanaf 50 euro (enkel in de regio Kalmthout).

- Indien u op verzenden heeft gedrukt, houd dan rekening met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

- Indien u op afhalen in de winkel/locatie heeft gedrukt, ontvangt u een mail of sms op het moment dat uw bestelling klaarstaat. 

Wat zijn de openingsuren? Kan ik gewoon langskomen?

Hanaé schoonheidsinstituut werkt momenteel enkel op afspraak voor behandelingen. 

Ik heb een allergische reactie; wat nu?

Wanneer een onverwachte allergische reactie van producten waarmee Hanaé schoonheidsinstituut werkt optreedt, kan u contact opnemen zodat ik kan constateren dat er een zichtbare allergische reactie is. De nodige formulieren zullen dan ingevuld worden voor verdere afhandeling en oplossing.

Andere vragen?

Mocht u een andere vraag hebben en u vindt geen antwoord op de website, dan kan u mij steeds telefonisch 0498 14 63 29 of per mail info@hanae.be contacteren. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op.

bottom of page